REGULAMIN
Sklep dadi-shop.pl jest prowadzony przez firmę:
|
|
|
|
|
|
|
|
DADI-SHOP Dariusz Kędra
Aleja Niepodległości 30
42-216 Częstochowa
NIP: 9491801581 REGON: 243310577
KONTO BANKOWE: 90 1050 1142 1000 0091 3687 0228
dalej nazywaną „Sprzedającym”.
|
|
wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki.
Warunki ogólne
- Zakupów w sklepie internetowym dadi-shop.pl mogą dokonywać tylko osoby pełnoletnie.
- Sklep internetowy dadi-shop.pl prowadzi sprzedaż towarów wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet na terenie całego kraju.
- Sklep dadi-shop.pl prowadzi wyłącznie sprzedaż detaliczną.
- Informacje o produktach zawarte na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Sklep dadi-shop.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
- Ceny wszystkich produktów są wyrażone w polskiej walucie i uwzględniają podatek VAT (są cenami brutto)
Zamówienia
- Za pośrednictwem sklepu dadi-shop.pl można składać zamówienia przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest kompletne i poprawnie wypełnienie formularza zamówienia w sklepie internetowym oraz zaakceptowanie niniejszego regulaminu.
- Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego dadi-shop.pl Klient otrzymuje wstępne potwierdzenie złożenia zamówienia, na podany adres e-mailowy.
- Czas realizacji zamówień wynosi od 24 godz. do 14 dni a w okresach zwiększonej ilości zakupów, np. w okresach świątecznych, czas realizacji zamówień może wydłużyć się do 21 dni roboczych.
- Dni liczone są od dnia roboczego następującego po złożeniu zamówienia i wpłynięcia na konto sklepu dadi-shop.pl zapłaty za złożone zamówienie.
- Towary w dziale "Promocje" są ograniczone ilościowo. Realizacja zamówień zawierających takie towary odbywa się w kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów.
- Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu towaru do odbiorcy końcowego. Koszt ten jest doliczany podczas składania zamówienia lub ustalany z klientem indywidualnie w przypadku wysyłki zagranicznej.
Płatności
Płatności za towar można dokonywać w następujący sposób:
a) Przedpłata - przelew lub wpłata na konto firmowe
Konto bankowe w złotówkach:
DADI-SHOP Dariusz Kędra
Al. Niepodległości 30
42-216 Częstochowa
NIP: 9491801581 REGON: 243310577
KONTO BANKOWE: ING 90 1050 1142 1000 0091 3687 0228
IBAN: PL 90 1050 1142 1000 0091 3687 0228
Kod BIC SWIFT: INGBPLPW
Konto bankowe w euro:
KONTO BANKOWE: ING 74 1050 1142 1000 0097 0473 3154
IBAN: PL 74 1050 1142 1000 0097 0473 3154
Kod BIC SWIFT: INGBPLPW
przy tej formie płatności procedurę realizacji zamówienia uruchamiamy po stwierdzeniu wpływu na konto równowartości złożonego zamówienia wraz z kwotą dostawy.
b)Za pobraniem – płatne przy odbiorze towaru (płatne kurierowi)
c) System ratalny
d) Odbiór osobisty (po uprzednim ustaleniu szczegółów)
Dostawy
- Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
- Dostawy odbywają się na terytorium całego kraju oraz Europy za pośrednictwem firm kurierskich: DHL, Pocztex 24 lub DPD.
- Przesyłki są zawsze dokładnie pakowane i zabezpieczane przed zniszczeniem w czasie transportu. Każda przesyłka jest ubezpieczona.
- Do dostarczonego zamówienia zawsze dołączany jest dokument sprzedaży lub wysyłany na podany podczas zamówienia adres e-mail .
-
W przypadku kiedy Klient nie odbierze przesyłki z zakupionym przez niego towarem pomimo próby jej dostarczenia przez firmę kurierską, przy jednoczesnym braku kontaktu z Klientem (Klient nie odbiera połączeń telefonicznych, nie odpisuje na maile), Sprzedający, zgodnie z art. 486 kodeksu cywilnego, zażąda od Klienta naprawienia wynikającej stąd szkody. W tej sytuacji są to: koszty przygotowania i pakowania towaru, obsługa zamówienia, dostawa towaru do klienta, zwrotu towaru do sprzedawcy oraz inne koszty związane z realizacją danego zamówienia.). W przypadku przesyłki standardowej z jedna paczką nieprzekraczającą 30 kg suma wszystkich kosztów wynosi 80 zł. W przypadku większej ilości paczek, kwota ta zwiększa się proporcjonalnie.
Reklamacje, zwroty i gwarancja
- Towar zakupiony w sklepie internetowym dadi-shop.pl jest fabrycznie nowy i objęty gwarancją producenta.
- Towary objęte gwarancją producenta prosimy odsyłać bezpośrednio na adres producenta oraz postępować zgodnie z załączoną instrukcją. Pozwoli to Państwu zmniejszyć koszty napraw podczas okresu objętego gwarancją oraz przyspieszyć czas naprawy.
- Wszystkie przesyłki powinny być otwierane i sprawdzane w obecności pracownika firmy przewozowej.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Jednocześnie należy powiadomić o tym fakcie sprzedawcę przedstawiając wypełniony i podpisany protokół ewentualnej szkody. BRAK PROTOKOŁU SZKODY OZNACZA, ŻE REKLAMACJA USZKODZENIA TOWARU W TRAKCIE TRANSPORTU NIE BĘDZIE UWZGLĘDNIONA.
- Podstawę do złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu, karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją producenta oraz protokół reklamacyjny (w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie).
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru.W przypadku wydłużenia się wskazanego powyżej terminu Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony telefonicznie lub drogą mailową.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
- Na podstawie Art. 27 ustawy o prawach konsumenta Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany (odnosi się to również do trwałych i nieodwracalnych zniszczeń lub uszkodzeń opakowania produktu). Klient nie musi w tym celu podawać jakichkolwiek przyczyn swojej decyzji, jak też nie może być z tego tytułu obciążany żadnymi kosztami za wyjątkiem kosztów odesłania zwracanej rzeczy.
Podstawę do zwrotu stanowi "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość", dowód zakupu, karta gwarancyjna.Zwracany towar klient odsyła na własny koszt na adres siedziby firmy.
- Produkty do reklamacji należy przesyłać na adres wskazany w mailu.
- Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Klienta konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Klient odsyła zwracany towar na koszt własny. Koszt przesyłki zwrotnej nie będzie zwrócony.
- Zgłaszany do reklamacji produkt musi zostać niezwłocznie dostarczony do sprzedawcy po stwierdzeniu usterki, musi być kompletny i odpowiednio zapakowany, w sposób właściwie zabezpieczający. Należy także posiadać dokument potwierdzający miejsce zakupu (paragon lub faktura).
- Przesyłki wysyłane przez Klientów na koszt firmy Dadi-Shop bez wcześniejszego uzgodnienia będą NIEODBIERANE, co powoduje odesłanie przesyłki do nadawcy i obciążenie go tymi kosztami ! W przypadku reklamacji firma Dadi-Shop wysyła Swojego Kuriera po wcześniejszym ustaleniu szczegółów z Klientem.
- Jednocześnie informujemy, że każdy towar poddany jakimkolwiek przeróbką traci prawa gwarancyjne.
Postanowienia końcowe
- Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).
Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia.
Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93 z późn. zm), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz.271 z późn. zm.)