FAQ - Najczęściej pojawiające się pytania od Klientów sklepu Dadi-Shop

1. Czy można złożyć zamówienie nie rejestrując się?
Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie, mailowo lub bez rejestrowania na naszej stronie.

2. Czy wszystkie produkty znajdujące się na stronie sklepu internetowego dadi-shop.pl można kupić w sklepach stacjonarnych?
Wszystkie nasze produkty są dostępne tylko on-line dzięki czemu są one tańsze niż w sklepach stacjonarnych.

3. Czy sklep internetowy Dadi-Shop posiada karty stałego Klienta?
Dla naszych stałych Klientów mamy przeznaczone upusty i rabaty.

4. Co powinienem zrobić, jeśli kupiłem gdzieś indziej produkt, który uprzednio zamówiłem w Dadi-Shop?
Prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji drogą mailową.

5. W jaki sposób mogę uzyskać kod rabatowy na zakupy w Dadi-Shop?
W celu otrzymania kodu rabatowego prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

6. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie w Dadi-Shop?
Za produkty kupione w naszym sklepie można zapłacić przelewem elektronicznym, przelewem tradycyjnym np. na Poczcie, za pomocą rat, przy odbiorze towaru u kuriera.

7. Czy mogę zmienić formę płatności np. z płatności z góry na płatność przy odbiorze?
Tak, wystarczy odpowiednio edytować zamówienie lub poinformować nas o tym fakcie telefonicznie bądź też drogą mailową.

8. Czy otrzymam potwierdzenie zapłaty po dokonaniu przelewu?
Tak, system elektronicznych płatności wyślę automatycznie potwierdzenie zapłaty.

9. Jaki mam czas na opłacenie zamówienia, gdy wybrałem opłatę przelewem lub kartą kredytową?
Prosimy o uregulowanie płatności w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. W przypadku wydłużenia się czasu płatności prosimy o kontakt.

10. Czy jest możliwość zakupu w dadi-shop.pl na raty?
Tak, zakupy ratalne realizujemy za pośrednictwem firmy Santander.

11. Chce zrezygnować z faktury, czy możecie jej nie wysyłać?
W takim przypadku prosimy o niezwłoczne poinformowanie obsługi sklepu drogą mailową.

12. W jaki sposób mogę uzyskać duplikat faktury?
W tym celu prosimy o kontakt mailowy.

13. Kiedy do zamówień w dadi-shop.pl są doliczane dodatkowe koszty?
W przypadku zaznaczenia przez klienta opcji „zapakuj jako prezent”.

14. Ile czasu zajmuje dostawa pocztą/kurierem ?
Przesyłki realizowane pocztą dochodzą zazwyczaj w ciągu 48 godzin, kurierem 24 godziny.

15. Ile prób dostarczenia przesyłki podejmuje kurier i czy zostanie podjęta kolejna próba dostarczenia zamówienia, jeżeli kurier nie zastanie mnie w domu?
Kurier zazwyczaj podejmuje 2 próby dostarczenia przesyłki pod wskazany adres, przy czym po pierwszej nieudanej próbie Kurier próbuje kontaktować się telefonicznie.

16. W jakich godzinach są dostarczane przesyłki?
Przesyłki dostarczane są między 8-17. Zazwyczaj osoba doręczająca kontaktuje się wcześniej telefonicznie w celu ustalenia godziny dostawy.

17. Czy produkty złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
Tak, w takim przypadku prosimy o odpowiednią informację w uwagach do zamówienia.

18. Czy mogę zwrócić kupiony produkt?
Tak, zgodnie z prawem produkty zakupione poza siedzibą firmy mogą zostać zwrócone w ciągu 10 dni.

19. Czy można wymienić kupiony produkt?
W takim przypadku prosimy o kontakt z obsługą.

20. Jak dowiedzieć się kiedy, będzie osiągalny produkt aktualnie niedostępny?
Najszybciej drogą mailową lub telefonicznie.

21. Czy jest możliwość wysłania zamówienia za zagranicę?
Tak, jest możliwa wysyłka za granicę, ale w takim przypadku prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

22. Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Tak, w takim przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.